i see


finns det någon "varm" kille där ute någonstans?

min helg har varit underbar, ligga under täcket med en smirnoff i handen i soffan & checka tvn med mamma skulle jag kunna göra förevigt, tänk om jag ändå kunde få göra det.
vi åt så jävla god mat, min "låtsas-kusin" är så himla söt.
& vilken natt, den vart faktiskt nästan lite halv jobbig, men absolut värt.
idag åkte vi förbi ica-maxi & handla lite & tog oss en glass paus innan dom släppte av mig vid lägenheten.
önskar att lovet skulle kunna komma tillbaka, men man får se de positiva i de negativa, för nu är de iaf en dag närmare sommarlovet. & JAG HAR RADERAT alla mina mejl, så nu kan jag inte se om jag har fått något sommarjobb som jag borde ha fått, för dom andra som sökt har fått sina mejl, samma dag som jag raderade mina, utan att läsa vart dom va ifrån! jaja
Nu sitter jag ensam i lägenheten framför soffan, tråkigt att vara ensam..
men de blir vad man gör de till, jag älskar att solen har kommit,
- jag får sommarkänslor så jag blir svag i benen.
kanske ringer någon sen & tar mig en glass till i de fina vädret. :)

hoppas alla har haft ett minst lika bra lov som jag har haft. (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0