nej men tjena

ojoj! va konstig jag vart i kroppen idag efter att inte ha tagit medecin på hela mitt kära påsklov.
men vad gör man inte för god mat?

fan vad jag tycker synd om mina grannar som tvingas lyssna på när jag sitter & sjunger alldeles för mig själv.
hoppas dom inte hör. :)

för övrigt så sitter jag & har planerat lördagen som kommer med mr. NyMan, ska bli kuuuuul! :D
& jag har praktik nästa vecka, Oooooooooops, jag har inte orkat engagerat(& ja, jag kollade upp hur de ordet stavas på google) mig till någon.
men jag kom på idag att de skulle va ASDFGHJK kul att vara på min gamm-gamla skola med den musik/bild läraren, jag menar alla på hela skolan har henne minst en gång i veckan, så då får jag träffa på ALLA, hur awesome skulle inte de vara då? :) & både musik&bild är sk*t kul ju. grejen är den att prao-papperet måste vara inne s.e.nast imorgon.. men eftersom jag är så "gulligt dum" & ganska mycket efter borde jag få lämna in de 1 liten dag försent, så där.

jag tycker verkligen synd om min data skärm som måste må så här dåligt.
ANNARS; sitter jag & kollar på nånting på 3an, jag vet va de är men glömt bort va de heter.
& jag kan inte bestämma mig för om de är sjukt&för mycket, eller sjukt&kul.
så just nu lämnar jag de här och de där med att de får vara ok!

nej gud vad jag är trött & snackar bara massa skit, sov gott & god natt nathalie.

& till solen: lova att aldrig lämna mig igen, handen på hjärtat? i beg u.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0