R.I.P.. ♥

idag va de 3 hela år sedan..
tre väldigt långa men ändå korta år eftersom jag kommer ihåg allt med dig & de vi gjorde som de vorre igår.
jag har varit & hälsat på din grav 2 gånger idag.
den är så fin, allt har precis börjar tinat fram under snön.
det skulle vara så himla skönt att få hoppa in till din famn.
varje dag längtar jag så otroligt mycket tills jag får träffa dig & krama dig igen.
jag älskar dig min andra halva.

sen har jag träffat favvofaster idag! så kul.
synd att hon åker hem på söndag redan, men de är ju absolut bätte än ingenting.
vi har ätit världens middag me min familj, kusinerna osv.
de fanns så mycket av allting och så många olika sorter av allting, super gott.
skulle kunna äta sån mat varje dag jag! =)
fint väder, kollar man upp i himlen ser de ut som sommar-sol,
men sen när man kollar ner i backen så är de snö..
tummen upp för den älskade solen iaf. (y)


Kommentarer
Postat av: jennifer

<3

2010-04-03 @ 15:06:22
URL: http://www.jenfajempa.se
Postat av: Mariana

vem? :/

2010-04-04 @ 00:00:00
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0