spooky!

åh, igår när jag låg och pratade me marina, så va de någon som gick 3-4 steg på övervåningen.
visst mamma & hennes pojkvän är ju där uppe, men dom sover.
och dom här stegen va i min lilla systers rum, stegen gick ingen stans.
och nu sa mamma att dom sov som stockar, så de kunde inte vara dom.
stegen lät så jävla högt! de va som om fötterna hade varit utav berg.
och nyss så åkte ett plast-ägg mot mitt kära coca-cola glas, slog i de, och sen lutar den sig mot skålen igen.
de händer alltid massa saker när jag sover hos mamma, specielt när jag sover på soffan. (törs inte sova på systers rum själv, haha!)
jag har flera gånger vaknat mitt i natten utav att de känns som någon elak man stirrar på mig.
och tusen(okej kanske inte tusen) andra saker.

jag  vet inte om jag snart kan skilja på drömmar & verkligheten.
nu kommer mamma och kanske momma om en stund! hejs svejs :)
föresten, de va tur jag hade marina i luren igår, annars hade jag nog skitit på mig! ^^
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0