wahahaow!

gud va längesen de va jag satt vid en stationer(stavas?) dator.
va skönt de är att skriva.

anyway, Idag har jag hunnit med mycket, vaknade flera gånger i morse, men klev inte upp förens halv 10 när jag insåg att jag inte kunde somna om nå mer.
jag ville inte vakna upp för jag hade världens härligaste dröm om att jag och några kompisar kämpade oss till MIAMI. (hjärta).åkt från hammarn till ragunda. Sen har jag hunnit med att åka motorcykel -galet, åka ner på hammarn igen, stanna ett tag & åt, sen åkte jag & hämtade ett busskort, sen på ragunda igen.
Drog med lillebror och fixade studsmattan, hoppade lite, hjälpe han att klättra i träd för första gången i sitt liv.
tvättade min största bros fyrhjuling, sågade ner ett träd som hade gått sönder, sen gick vi in och åt glass fixade lite me datorerna osv. och nu har jag ÄNNU mer ONT I RYGGEN. sånt får man ta.
nu har jag hunnit ätit hostmedecin med, m.u.m.s.. jag hoppas jag har hunnit med att bli friskare också, jag menar, jag har ju fan praktik imorgon ju! NICE. :)
ikv kanske de blir film med alla, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0