christmas

GODJULFÖRFAN

det här är nog den längsta dagen på året, framförallt för dom små som går och väntar på tomten.
för mig blir den lite längre än vad den brukar vara eftersom jag sovit knappt 3 timmar inatt, inte mitt fel dock.
eftersom mina föräldrar är skilda så firar vi vart annat år, men på dagen brukar vi vara hos ena föräldern sen dra till den andra.
så nu efter vi ätit frukost så fick vi paket utav mamma, jag fick ett påslakan och 1500 kr.
pengar är ju de bästa, jag vet allt annat jag ska få sen hos pappa, förutom en sak, spännande! :D
så nu kl 1 så kommer han och hämtar oss, sen ska hela släkten dra på alla miljoner gravar i den här kylan, brr. menmen, en tradition vi har. sen ska jag lämna en julklapp hos jenfan med. :)
den här julen är faktiskt den första jag har tagit på riktigt, har alltid hatat julen, men iår sket jag i att hata den.
har alltid tyckt den varit så dryg, man fick bara vänta och vänta, sen öppna klapparna och sen va de över typ.

jaja, possposs
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0