INTERNET FUNGERAR

överlycklig
på nyår ska jag va med jennifer, ska bli så kul :)
igår på julaftonsfirande nummer 2 fick jag också:
 - den utav min syster
- den av pappa
- den av faster, färgen är mer blodröd än vad den är på bilden.
sen fick jag pengar, silver ringar och smycken, godis och sånt med, PLUS fick jag och min syster ett whisky sett med glas och sånt, inte för att vi dricker de, men vi tyckte de kunde va kul att ha sen när vi flyttar ihop :) jag e nöjd.
idag kommer faster och farfar & käkar hos oss.
sen så är de ju juldagen, så kanske ska ut sen också, eller jag ska de, men vet inte om jag ska dricka, dont think so!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

yeah.

2010-12-26 @ 17:00:02
URL: http://www.jenfajempa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0