mys

jag och lillasyster ba myser vaa
vart inget utgångaktikt för mig ikv, skutjen skulle åka efter en duschan, (2-3mil att åka)
sen efter en stund skulle den åka om en timme, (kl 8) sen skulle den vänta tills nio och ja, sen sket jag i de.
fick en dag och natt kräm av faster idag också, härliigt!
fick också ett sånt där gåvokort av pappa min syster och jag, så då valde vi en sån här:
 som vi ska ha i lägenheten sen när vi flyttar. så nu har vi typ allt förutom en dammsugare(fasst jag har iof redan bestämmt mig för vilken), och en lägenhet då, haha! jag vill att hos ska börja i stan nuuuu, blir jobbigt om jag ska bo själv, ngn måste ju ta hand om mig, och diska, städa, osv.. nerå, men jag hatar att vara själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0