barrababappabaaa, nannanananaa,

jag har en känsla av att mit söta ord egentligen kommer hoppa fram snart.
så: egentligen, undra vad man ska bli när man blir stor?
jag har ingen hundra% grejig grej som jag vet att jag ska jobba med, jag vill inte stå på stan & sälja korv iaf.
hmm.
undra vart man står om 20 år?
jag vill iaf ha ett stort hus, med stora fönster, med stora dörrar med en BIG tv, stora rum, stora möbler, fet bil, en grym ring på fingret & en biggigbiff börs!
ne, huvudsaken är väll att man är lycklig.
2 barn ska jag iaf ha, en kille & en tjej, eller sånt får väll ödet bestämma.

föresten!
jag kom på en sak som en kär person brukade säga till mig som mindre.
- hjärtat, ärlighet varar alltid längst, glömm aldrig det. ♥
och faktiskt så har det alltid varit så hitills.

ärligt talat, jag älskar ärlighet&sanning, det är sant.
KRAMELIKRAM


Kommentarer
Postat av: Johan Nyman

Ärlighet är de bästa som finns!

2010-02-19 @ 17:14:21
URL: http://johanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0