,

nu låter jag som en nånting, de kanske jag är också?
jag kan inte gråta, på riktigt. Så jag måste skriva av mig för annars spricker jag.
& just nu är de här ända platsen att skriva på.


men jag kan de här/de där så jävla väl, jag kan de utantill & mer än det.
precis vad som helst kan hända, vart som helst, när som helst.
och jag vill verkligen inte gå igenom de en gång till, men till 99% är jag säker på att de inte är den sista gången, jag menar, de är ju inte första gången heller.
de snurrar så mycket tankar i mitt huvud nu så jag har ont i de.

säg mig, kan idag bli bättre? de där, de andra de tredje & de fjärde.
På det så är jag helt skakis i kroppen, ont precis överallt, benen, fingrarna, hjärtat, halsen, ögonen, öronen & massa mer.
De är så jävla kallt så jag har planer på att aldrig mer gå ut.
jag fryser & kan inte sova, blablablaaaaaaaaaaaaaaaa
 " jag skrattar idag "
orkar inte, varken skriva mer skit, bry mig eller ha den här dagen :) haha.
take care <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0