.

jag tror jag är sjukt sjuk nu, fasst jag vet inte för jag har käkat massa alvedon & shitt, men har verkligen ingen ork. - "tror jag är slut som artist".

anyway

mötet gav ett toppen resultat idag. <3
jag är så avundsjuk på min mamma idag, jag vill också!
och det är så jobbigt att vara dålig nu, nicke berättade om en jobbar kompis som hade vare någonstans där de fanns apor, & en snygg brud hade jävlas lite med en monkey, apan hade snetänt och skite i näven och kastat rätt i facet på henne, de ska tydligen vara helt sant också.
och de är så jobbigt, för jag är så trött att jag vill skrata men har inte hittat rösten så jag kan inte.
vaknade senast nånstans 05.30 idag & kunde inte somna om, Ccccrazy, i'm sick yao
alla sitter & jävlas med mig & bara snackar massa skit bara för att jag inte kan skratta, de är nästan farligt känns de som.
nu ska vi mysa framför tvn, jag köpte 5 st 2 liters drickor, 2 chipspåsar + dipp och nästan 2 kg godis idag.
sen vi åt bakad potatis, fläskfile, och massa saker till me idag, och jag kan knappt svälja eller känna nån smak, så de hära suger.
men jag har bestämmt mig för att jag ska vara frisk imorgon, annars jävlar nattis fåru FÄTT ME STRYK FAN.
okej, i have to.

hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0