fyfan vad jag fryser

fan för mig vad jag fryser, kan knappt skriva!
Sov över hos Kattis till idag, vi såg på avatar, fräsig movie.
varför kan inte jag sova? vi la oss efter 1 inatt, men jag vet ikke hur länge jag låg & vände på mig, låg & lyssnade på katurinas snarkisar så jag hade ju nånting att göra iaf, fasst sen tog dom slut också! haha -.-
Idag har vi tvättis-time, Malin kommer & vi ska gå på banken & fixa mitt jävla legg & på tågis och hämta ut tickets!
Undra om vi åker samma tåg, hm :)
Jag köpte mig en vitamin well's me koffein i på rasten, så nu börjar jag vakna till.
Sen tror jag min klass skulle stå i caféteruis idag så då ska jag köpa kaffe ändå bara för de.

jag avlider nästan, tror fan jag ringer efter skjuts hem när jag slutat.

kram&puss, nu ska jag göra en kurs

Kommentarer
Postat av: malin

<3<3<3

2010-02-10 @ 10:47:55
URL: http://blondamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0