jag har tråkigt

om man klickar på bilderna ska dom bli större, nu har jag inge bättre för mig (haha) så;
såg att "Dick" har namnsdag idag!
och ja, de fula är att jag växte upp med en hund som hette så, och kallades för dicken.

så, grattis på namnsdagen vovven! - och till alla som heter Rikard som också har namnsdag idag.
& på tal om vovvar så är jag hundvakt nu, till mamma&andreas nya bäbis Diezel.
-
den svarta är Diezel och den är 6 mån(tror jag) & 6 meter lång, jag är faktiskt lite rädd för den.
Den vita är Deede & va min systers förut, men den hade de inte så bra när vi flyttade ti förra lägenheten så vi gav bort den till momma, träffade henne igår actually. hon har så jävla skön personlighet, haha!
Dicken gav vi bort ti morbror för vi trodde att inte jag eller mami tålde den, men den fick i sig en hel kråka så den mådde inte så bra några dagar & dog på min morbrors födelsedag.
- intressant va? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0