hammerbeach

tog halv 1 bussen till hammarn, träffade en söt faster på bussen med, & en gammal lärare som jag hade för 11 år sen. :)
sen sov jag 2 timmar inatt, inte ens de, kunde inte.
varenda gång jag skulle ha kunnat att kunna sova ringde de eller kom ett sms, sen gick jag och möte jennifer, sen kunde jag inte sova. sen vart jag väkt, sen kunde jag inte somna om. hm!
och nu är jag för trött för att kunna sova en stund, nicebice :)
men tog me min sista sömnis, för ska upp tidigt imorn för att åka på möte i stan.
kommer typ kliva upp och käka & sminka mig i bilen.

anyway, IKVÄLL; ska jag kolla på musikalen! ska bli superduper, eftersom syster fått så mycket blommor & kommer få fler ikv så köpte jag en tröja till henne ist, kändes roligare än att bara få fler rosor.
(fasst de vet hon inte om än)
nu käkar jag candy&ser tv med min lil'mama.

ps. Om någon hittar min röst, ring 076-8395*5*! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0