helgis

åkte till hammarstrand i fredags me jennifer hennes mamma, och hennes kompis, vi tog en fika innan också. :)
Sen på fre-kväll körde vi skoter i 20 minus!! haha, sen hade vi vin, godis och filmkväll.

igår åkte vi skoter hela hela dagen, först en jävla omväg till ragunda som tog ungefär en timme, träffa kina syskon, favvofaster och käkade, vägen hem tog typ 4 sekunder bara.
sen körde vi fasst precis breve granngården :o haahhah, vi försökte ta oss iväg där ifrån i en timme, men de gick fan inte så gav upp och robert fick komma och hjälpa oss, då tog de ca 5 sek sen va vi uppe.
Tror man ska ha med sig en kille i ryggsäcken varje gång man är ute och kör ^^ sen va vi helt slut när vi kom hem. Jag gick ti mama och ladda telefon sen vid halv 10 kom faster och hämta mig och vi såg film hos kusinerna :) sen gick jag och syskonen hem och spela kort, spel och såg film. mys :)
minstingen väkte mig och vi har spelat wii, memo och kort hela dagen. :)
nu är alla små kära hos momma och kör lite skoter och jag sitter här.
Åker till stan ikv med faster, malin, jennifer och simon.
Kul att ha med sig faster :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0