you're a song, written by the hands of god

jag tror;
att det finns änglar, troll, spöken & andar.
att de mesta som finns i barnfilmer finns på riktigt.  - fantasy girl jag måste vara
aldrig man dör på riktigt, att man kommer till himlen & kan hälsa på här nere på jorden ibland.
man kan hamna lite överallt när man dör, landet ingenstans, himlen, hawaii eller vart som helst, förutom helevetet.
att man hamnar i typ som en film, man kommer dit man alltid drömt om, efter livet på jorden.
att allting har en mening.
att man aldrig vart med om riktig lycka om man aldrig har några beskymmer.
att ingenting är omöjligt.
att man kan komma så långt man vill - om man verkligen vill.
att det finns någonting gott i precis alla.
att jag saknar sommaren & är less på vintern, har ju träffat på den i snart 17 år.

att jag har gjort mitt tidsfördriv nu & ska dra & käka lite pizza, för jag tror massa mer saker.

ALOHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0