i'm a true beiliver

jag tror på livet, men det hoppas jag att alla gör.

jag har nog en tics dag idag, jag har inte tics, men hela jag har suttit & skakat idag.
hoppas jag inte skakar för att nånting hemskt kommer hända bara.
jag har packat ner musikal kläder och min locktång till lilla syster som faster snart kommer & plockar upp.
har skrivit ett litet brev till henne med. :)

är det bara jag som känner att man lever som i en film ibland?
jag gör det ganska ofta, som att mina ögon är en video/film kamera som filmar allt.
Cccccccrazy
åh shitt! om jag lyfter ett finger & sitter helt still så skakar fingret som bafaaaan, haha!
nej nu vill jag göra nånting, kom inte ihåg vad jag skulle skriva, ovanligt?
heh kram
 gud vilken humor jag hade i 6an. där va jag i örebro föresten :)


Kommentarer
Postat av: kusinvitamin :)

sv; jo, han har typ cancer av nått slag. <3

2010-02-19 @ 15:14:01
Postat av: Anonym

sv; jo, men han mår ju bra så det kmr gå bra :) <3 hur är det med dig då? <3

2010-02-20 @ 11:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0