jag bara vill det.

tänk inte att jag är desperat som en psykopat nu. RIMMA JU

jag vill vakna upp i drömmen, och leva den bara.
jag vill flytta till sthlm eller nått annat stort, inte för att jag är så jävla less på ösd, jag bara vill det.
flytta in i sitt slott med sin drömprins och leva livet, resa osv, skaffa barn, bil, ha ett bra jobb utan att vara snobb.
om man tex. kollar en sommarbild när man bara gå ut och går här i stan, och sen kollar på en bild när man gör samma sak fasst i sthlm,
erskänn att den är mycketmycket mysigare? för mig är det så iaf.
-

Jag vill inte bara sitta här & leka, gå i skolan, gå hem och sen bara se vad som händer. - om det gör de.
Jag vill vara några år äldre, veta mer precis vad jag vill göra med livet och börja det också.
här känns de som en på lekplats, och jag vill inte leka längre.
jag gillar läget som de är, de kunde vart värre, men jag vill bara kunna göra det pga. av ngt. annat.
jag tkr bara att allt är alltid samma sak, man tänker likadant om allt, man gör samma saker och allt är alltid desamma här.
-
Sen skulle jag vilja känna att jag skulle lämna allt för någon om den lyfte på lillfingret.
tänk att vara så kär i ngn och den känner likadant tillbaka. :)
-
jag vill göra ngt sjukt annorlunda.
-
pöss&kram
nathalie


Kommentarer
Postat av: jennifer

va mkt ru må skriva uuuu<3

2010-02-02 @ 14:34:15
URL: http://jennifer911125.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0