kärlek på hög nivå

jag älskar mina syskon mer än någonting annat.
jag har nyss myst med minstingen, vi har läst sagor & han har en sån jävla humor för att vara så liten.
vi har skrattat men inte vetat varför & spelat nintendo ds.
kollat på stjärnorna som lyser i hans tak och pratat om allting, så som man gjorde när man va i hans ålder.
han visade födelsedagskort & vad han hade fått i julklapp & vad man kunde göra med sakerna.
flippen fick mig verkligen att väcka upp alla känslorna man hade som barn, jag trodde nästan att jag va lika liten som honom.

jag kommer ihåg när jag va i hans ålder, jag ville aldrig bli vuxen, & nu är jag snart där.
jag kan inte förstå hur han kan va så medveten om livet och veta precis vad han håller på med,
han är ju bara 4 år, när han fyller 8 fyller jag 20!
men ändå är de han som förstår allting & är den som säger till mig att; - du måste ta det lungt nathalie, du måste lugna ner dig. Det är ingen fara, det här är bara en början & du behöver inte ha så brottom. Kom ihåg att jag alltid kommer att älska dig min storasyster, så som många fler också.
att han kan språket så bra är galet, visst han kunde prata flytande långt innan alla hans vänner som är mycket äldre, & han kan så mycket saker mycket bättre än mig.
man vill ju bara lägga en tår, om jag hade kunnat hade det kommit floder.
han är så himla underbar, precis som alla mina syskon är. ♥

family always comes first ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0