min helg

♥ ansiktsmask, hårinpacking, vitaminshampo, manikyr - rått om mig själv lite grann.
♥ I WALK TO REMEMBER.
♥ skoter/pulka dag.
♥ träffat momma, moffa, morbror, moster + hennes man&yngsta söta dotter, andra morbror + hansfamilj, mina syskon, mamma&wiking, malin & kälarneskola homies, & många andra.
♥ ätit massa godis&god mat.
♥ pluggat.
♥ fått tillbaka SPOTIFY.
♥ sett massa barnfilmer med lillebruur.
♥ raggat på byn med mama.
♥ varit softis
♥ brottas i snön, haha
♥ bestämmt med kusin att vi ska börja umgås mer. <3
♥ varit alkoholfri
♥ tänk en massa om en massa.
- jag har bara haft det mysigt & tagit det lugnt.
men däremot vad jag inte hunnit med;
* ge hunden mat & "rasta" den, måste göras NU.
* packat.
* kunnat "kiss my brothers and sisters god bye" dom har redan åkt, men hoppas jag kan åka förbi en sväng.
* secret, resten får vara hemligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0