tjoho!

min söta minstingen skulle spå i min hand idag, först så skulle jag börja med blöjja och massa äckel saker,
men sen skulle jag bli världens bästa ängel, kära du. <3

I'M STILL SICK
jag som vill kunna busa med lill-lillebror, köra 4hjuling med lillebror & sitta uppe hela nätterna med lillasyster/arna. 
vi åt hemgjord cordon blö(stavas?) och krocketter idag & jag kan icke känna nånting! s*it
sen va jag & hälsade på en utav världens fränaste tant idag me, jag älskar när gammalt folk har sjuk humor.

jag har nästan bestämmt mig för att hänga med alla syskonen ut & åka madrass bakom 4hjulingen sen,
jag svär på att jag säkert kommer bli ännu mer sjuk då, men vafan, man borde väll lika gärna kunna bli friskare av det? jag menar, annars så mår man ju alltid bättre av att ha roligt, röra på sig, vara social & så vidare.
jag tänker chansa iaf, jag kommer ju aldrig veta om jag inte testar. ^^

jag har stora planer på G! h.hihIh|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0