wedfghujiklö,kjhgfds

fyfan alltså!

Jag, Jennifer & Ida satt & snacka om när dom tar studenten, FUUUUUUUCK jag vill också. hah
tänk när dom står och väntar på slutbetygen, och dricker öl vid hamnen, balkongen på goa med massa sol & sen drar sig mot marite!
jag blir avundsjuk som fan.
vid hamnen tänker jag iaf sitta med, kan ju stå utanför marite och vänta på att bära hem dom eller nånting. nerå
alla som tar studenten gör du fan de. fyfan, & jag går bara i 1an, över 2 år kvar. tänk känsal av att aldrig mer behöva gå i skolan och börja livet. blaaaaaa, hur ska detta gå? tänk att fixa lastbil och stå där och skriva så mycket så man inte kan prata mer sen.
hellooo sugar
hare bra & va go o gla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0