welcome to the good life?

awesome.
mötet gick super idag, det går framåt nu.
idag kommer favvofaster hem till hammerbeach, sen i helgen tror jag hon kommer till östersund & praktiserar här några veckor.
- sen följer jag med henne till sthlm ett tag! <3 
amazing.
ikväll får jag se vad jag hittar på, brudarna ska på krogen en sväng, så får se om jag kanske hälsar på hos katarina en sväng eller vad jag gör.
- ingenting är omöjligt, jag kanske åker till kina?
jag skulle inte tveka en sekund om jag hade pengarna iaf, men då skulle jag åkt ngn annan stans. HÄh
som tex. om jag inte hade haft möte som jag verkligen inte kan avboka hade jag åkt till kälarne med malin idag. u see? fasst jag funderar fan på att avboka de ändå.. jag skulle inte vilja gå till den tandläkarn sj iaf. <3 JAG TROR FAN JAG GÖR DE!!! måste ringa malin, hej då
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0