ANNA STERN



Kommer sjuka bilder på henne sen,
jag åkte iaf till hammarstrand igår, de vart gh kväll, time for time och avslutades med movie with malin.

jag behöver ladda upp min hjärna med positiv energi för att klara skolan, så den här helgen fick bli hammarstrand jag går iaf runt i mammas kläder, lyssnar på mammas spotify, använder mamma smink, krämer, sminkbortagning, parfym och toffler, mys.

syskonen åkte på magsjuka så dom får jag inte träffa, men har ju massa andra kära jag ska träffa ist. :)
Imorn blir de nog snowboard, ikv gamla vänner.

De här är andra gånger jag åker hit sen skolan börja, förra gången va jag och tänkte bara på syskonen, nu får de bli tvärt om. :)

förklarar de där om mamma senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0