I väntan på en gos kväll tänkte jag bara vara lite annorlunda & ist för att skriva vad jag hunnit med under 2009, skriva vad jag hunnit med under 2010.

så, under 2010 jag har hunnit med:

* vara mycket onykter & varit nykter.
* sett film, tv & tv-spel.
* massa vattenpipa.
* tappat bort & hittat telefonen flera gånger.
* träffat nya människor & umgåts mycket med mina kära.
* träffat mamma, andreas & mina kära syskon. <3
* fortsatt planera min nästa tatuering.
* druckit upp alla pengar.
* träffat favvofaster från sthlm & farmors syster.
* hitat nya & gamla beronde framkallande låtar.
* ätit för mycket, - & förlite.
* städat & stökat.
* shoppat.
* tagit upp kontakt med gamla nära&kära.
* varit nykter på fest.
* haft skojjdamp.
* "förlovat" mig.
* slagit huvudet i en lampa, fått av morfar&mamma som alltid slår i huvudet i allt.
* spräck läppen & fått babyrumpa läppar.
* drömt jävligt sjuka drömmar.
* varit barnvakt. <3
* fått ett crazy skratt.
* DANSAT!
* "strulat" med en tjej ^.- hua
* glidit massa med bil.
* åkt massa med taxi.
* åkt buss.
* skaffat ny frisyr.
* börjat använda örhängen.
* hittat min nya mössa, men samma dag glömt den på fest, så får inte tillbaka den förens tidigast nästa vecka ändå.

ja & massa med, året har ju bara pågått en vecka ännu, &  dom grejerna är ju egentligen saker som man bara gör.

Nu kom sambon hem, så nu ska jag vara lite social! :)




Kommentarer
Postat av: Emma

Ne det borde bli varmare snart tycker jag! :) Vad duktig du är att måla föresten <3

2010-01-08 @ 22:01:46
URL: http://emmaamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0