.

TESTET BÖRJAR: 23.39
1. Fullständigt namn? Anna Nathalie Wikander Stern
2. Ålder? 16, fyller 17
3. Vart bor du? Östersund, familjen i Hammarstrand
4. Bor tillsammans med? Jennifer
5. Färg på ditt hus? vet inte.
6. Är du singel? Ja .
7. När är du född?
18 oktober
8. Klass? ena2009 tror jag den heter.
9. Vilket år tar du studenten? 2012
10. Något jobb? nej.
11. När gick du upp i morse? lite efter halv 11.
12. När ska du sova?
snart tror jag.
13. Duschat idag? 
ja det har jag. 
14. Kramat någon idag? Ja, massor :)
15. Pussat någon idag? nej

16. Vad har du ätit idag? frukost, middag, godis, macka. 
17. Dagens klädsel? 
mammas :) haha
 
18. Dagens smink?
inget

19. Dagens sötnos? hammarstrands-bor
20. Dagens roligaste?
mammas humor

SOCIALT:
21. Har du många vänner?
Så många jag behöver iaf.
22. Hur många har du kysst? inte 20 st iaf, kanske inte ens 15.
23. Vem kramade du senast?
mamma eller hunden
24. Har du pojk-/flickvän?
Nej jag har 4
25. Vem pratade du med i telefon senast? popeye :)

26. Vem fick du senast sms ifrån? jansson

FAVORIT:
27. Film?
åh, jag kan fan inte tänka, den jag vill se just nu är iaf never break down, inte favvis men.

28. Låt? ingen, massa
29. Mat? koh phangan

30. Dryck?
öl
31. Färg? röd, pga. "dess" betydelse, bara dom bra betydelserna då.

32. Stad? jokkmokk, än så länge ingen

33. Land?
bulgarien
34. Ämne i skolan? rast

35. Människa? ingen än bättre än någon annan, men idag mamma


SENASTE:
36. Personen du tänkte på?
mig
37. Personen du kysste? jennifer
38. Gången du spydde?
vet inte
39. Gången du grät?
40. Gången du var i Stockholm?
nån månad sen, innan jul lovet efter höst lovet 
41. Gången du var full? varje dag

42. Gången du var hög? varje dag


ANTAL:
43. Personer du älskar?
många

44. Personer du hatar? ingen

45. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 1

46. Glassar du ätit på en dag? 2 pack piggelin delat med sinclair + 2 twister
47. Festivaler du varit på/ska på detta året? bara gatufesten, yran & kanske nån dag på urkult bestämmt än så länge som vanligt, men brukar ju sluta med några fler.
48. Gånger du haft minnesluckor? 67890
49. Personer du saknar just nu?
för många
50. Gånger ditt hjärta brustit? hm


VEM:
51. Vill du kyssa nu?
chad michael murray
52. Ska du träffa imorgon? moa i backen om vädret tillåter, kusinisar, kanske marre & hanna, johan ja, m.m. hjärta

53. Sjöng du senast för? Malin
54. Hade du senast en msn-konversation med? lucas

55. Spelade du tvspel med senast? mamma&wiking

56. Vill du ta med på en romantisk resa nu? mamma
57. Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen
58. Förtjänar att dö? - ingen
59. Är söt? mamma

60. Vill du sova jämsides med i natt? chad michael murray


VAD:
61. Gör dig glad?
kärlek, familj, vänner & sommar, massor

62. Gör dig ledsen?

63. Vill du helst göra nu? åka utomlands till jag ledsnar
64. Önskar du att du slapp göra? gå i skolan
65. Vill du ha nu? faster
66. Önskar du dig i födelsedagspresent? inget
67. Längtar du till? ett slut, en start
68. Tycker du om dina betyg? vet inte vad jag har

69. Är det bästa som hänt dig? familj

70. Hur mycket är klockan? 00.02

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0