GIVE ME SOME FUCKING LOVE



En utav dom 3 bästa bröderna som finns.

kör ett inlägg innan dom kommer.

nyår va den kulaste festen jag varit på i ösd, jag satt & drack till efter 7 på morgonen /även fasst det bara va jag som va vaken, men pratade med hammarstrand/bispgården bor iaf så de inte låter som jag är dumihuvve) från dirr jag vaknat, men vart aldrig odräglig, så chill hela tiden! (L) grymt kul.

jag har faktiskt aldrig firat i östersund, bara vart i hammerbeach eller på olika "fjäll" mest i åkersjön då mormor&morfar hade stugan där. Jag själv aldrig haft en tråkig nyår, de ända som sugit någonsin är när vi va i åkersjön en utav gångerna och hade kört skoter på dan, dock inte så långt och jag ville gå hem, men spåren hade snöat igen & jag gick vilse, så hära runt&runt som på film, jag va så yr och la mig i snön som va över en meter hög & hållde på att somna men så gick de en kick genom mig och plötsligt va vägen till stugan framför mig, jag ba SHIT! haha, sen fick jag feber&urininflektion men hade så kul att jag inte tänkte på det. jag gick bla. ut på en sjö då och isen  va sprucken på vissa ställen, jag kom ut på den flera gången sen när jag tänkte att om jag fortsätter så kanske jag fattar nånting så börja de knaka FY! folket skulle precis ringa så helikopter skulle leta mig, men precis då kom ja tebaka efter flera timmar. haha minne för livet! :) jag har säkert firat nyår nästan hälften av alla gångerna med min mamma & hennes kompisar, de har nästan varit kulare så till och med.

för mig är nyår den bästa dagen på året.

i år hållde jag på att bli skjuten av en raket, den ramlade och jag såg hur den kom mot mig, så jävla tur att jag hade tagit medecin så jag förstog att jag skulle springa, tur jag inte tog leggingsen jag fick av sysetr för dom glödde sönder haha! tur jag fråga daniel vilka som killar hade tyckt vart snyggast till nyår. :)

Nu kommer de snart några människor & vi ha satt igång vattenpipan & ska ta några öl, chilleprill!

Och jag tycker inte om vin så jävla mycke längre, de som funkar i krig

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskaa nyår

2010-01-03 @ 05:50:53
URL: http://somingenannanisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0