haha

äckel skola nu då, - DÅ KÖR  VI! .............

vaknade 7 gånger idag, och drömde olika varje gång jag somnade om, sjuuuktsjuka oxå.
nu är de 2 timmar sen jag klev upp, 3 timmar sen jag inte kunde somna om igen och 7,5 timmar sen jag somnade för första gången.


- GE MIG ETT HELT ÅR MED SOMMAR!!!!!!1 åhhh,
varma dagar/nätter,
iskall öl på balkongen,
vara med dom man tycker om,
bada&pinacolada,
MUSIK som man blir glad av,
båt & åka saker efter båten,
resa,
festivaler,
jobba,
gå i shorts&tjol,
SOLA,
äta glass - glassiiigt,
glida&skina,
massa mer

Inte bry sig om nånting annat(ja, nästan såklart..), de är skönt väder, sköna människor, skönt allting för det är SOMMAR.

jag lär ju lägga upp hur många sommarbilder som helst sen................ (L)

Kommentarer
Postat av: terese

2010-01-13 @ 21:18:29
Postat av: terese

sv: jo en aning, men det är bättre nu.

:)<3

2010-01-13 @ 21:19:54
URL: http://emmieterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0