i valla

Namn: Anna Nathalie

Kallas för: Natta, nattis, nääääääthuli

Stjärntecken: våg

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: navel, näsa, öron

Tatueringar: 1, snart 2
Längd: 1.64

Skostorlek: 37

Hårfärg: blond

Fräknar: nope :/

Motto: massor, bla. Det är aldrig för sent & att aldrig ge upp & att alla är speciella & bäst som dom är.
Kär? nej :(

Önskar du att du bodde någon annanstans? ja, men har ju alla nära här.
Tycker du att du är attraktiv? Det kan jag inte säga, men jag skulle aldrig kunna göra om mitt utseende eller byta med någon annan, skulle aldrig känna mig - som mig själv.

Dricker du? ja det gör jag.

Vilket schampo använder du? nu kommer jag inte ihåg vad det heter, silverschampo iaf, annars är det väldigt olika.

Vilken parfym använder du? britney, the bodyshop älskar parfymer så har massor.
Vad är du rädd för? spindlar.

Gillar du att tvätta? Nej/ja

Gillar du berg- och dalbanor? Love it! adrenalin kick <3 (stavas?

Senaste…

Filmen du hyrde? hm, kommer inte ihåg. Det var med jennifer&ghassan iaf.

Filmen du köpte? öh? ingen aning

Låten du hörde: replay

Låten du laddade ner? jag tror jag & malina laddade united state of pop 2009.

Personen du ringde? popeye :)

Personen som ringde dig? sambo

TV-program du såg? nånting på mtv

Person du tänkte på? mamma


Favorit…

Låt: har ingen speciell just nu, hittade 20 st igår tror jag.

Sak att göra: vara kär

Sport: dans, SsnowBoard

Dryck: cola

Kläder: Beror på väder.

Film: åh, massor. just nu är de nog fan crossroads, eftersom jag fan inte kan ladda ner den nånstans & har inte sett den på typ 5 år elle nånting.

Bil: lamborghini ofc ;) haha.

Serie: hannah montana när jag va liten! ;) nej kollar inte sånt längre, så kan inte direkt säga nånting sånt.


Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? nja
Gråtit över en flicka? ja, inte pga. nån jävla kärlek på det viset,  men många andra andledningar..

Ljugit för någon? Ja, men de ogillas

Varit i slagsmål? gills när man gick i 3an?
Blivit arresterad? ja, haha! va väldigt väldigt liten.

Träffat någon från internet IRL? ja, inte ragg då :p

Antal…

Gånger du varit kär? 1, men inte så att man skulle kunna se ett liv med ngn dirr

Gånger ditt hjärta brustit? 1 gång på riktigt, inte pga kärlek, annars tusen ggr som läkt nu.

Hjärtan brustet på grund av dig? Hoppas ingen.

Tjejer du kysst? 1, men bara som "fjortisgrej" nej men absolut inte för att vara lagd åt andra hållet.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Massa!

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Har inte räknat men några gånger.


Senaste…

Boken du läste? styvdottern, (fasst ej lässt klart den ännu)

Personen du fick e-mail av? socialstyrelsen säger inga/inget namn.

Personen du fick brev av? HAHA! patrik

Personen du fick sms av? Jay

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Några år sedan

Saken du köpte? räknas buss "biljet" ?

Vad har du gjort idag? skola, anita, följ malin på fristilen, ute&gått, vart med malin.

Brukar du svära mycket? ingenting nu om man jämför med förut.
När stiger du upp på morgonen? ställer kl på 7, sen draaaar jag mig.
Vad har du på dig? leggings, linne, stor lurv fox tröja som malin fick av jonas på sin förra födelsedag, underwears & strumpor.

Vad ska du göra ikväll? Ha tjejkväll med Malin

Vad är du allergisk mot? lögner

Var har du ont? nja, ska inte klaga.

Använder du hårspray? inte om jag inte behöver.
Kan du stå på händer? jag kan allt

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan, många minnen hahahahah

Salt eller socker? sugar är sweet

Gillar du ketchup? Ibland.
Är du glad nu? Ja, varför vara ledsen när man kan vara glad?

Var du glad igår? En stund.

Vad dansar du till? Festmusik, brukar ej dansa

Stockholm är… ? typiskt sthlm, men mkt olika folk, de älskar jag, de är stort & min favvofaster bor där!

Göteborg är… ? rätt okej, men alldeles för långt ifrån syskonen. men skit mysigt är det där.

Spaghetti eller makaroner? båda.

Land du vill besöka? MÅNGA :(



HIHI


Kommentarer
Postat av: maalin

:) <3

2010-01-12 @ 15:30:32
URL: http://blondamalin.blogg.se/
Postat av: kusin johanna :)

svar; hihi jorå, du får komma till backen och åka! :)

2010-01-13 @ 15:30:11
URL: http://johannastern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0