ja

postitivt idag; självklart att bror är här, jag är överlycklig :)

vi fick sluta efter vi gjort alla upg. på matten idag, då därefter gick jag till Anita, efter ett tag kom också Malin dit.
Sen gick vi & packa och tog 10 över 2 bussen till hammerbeach.
sen kom bror och vi har bjudit Malin & Simon på fika.
Vi har också spelat wii, smällt smällare, käka godis, lyssnat på musik, kollat på gamla bilder, sett film och massa.
Han kom nyss hem efter att ha träffat sin kusin också.

så jag skrattar idag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha jaa, man dog ju fan! jag har faktiskt inte så mycket träningsverk längre! :)

2010-01-23 @ 15:15:02
URL: http://emmieterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0