jag kom på en sak

som tex. kissie, som ska skaffa sina pattar nu snart. - om hon inte ljuger som vanligt.

Hon likasom dom flesta säger att dom bara gör brösten gör att dom verkligen vill och mår bättre av det, inte nånting annat..

MEN, varför vika ut sig eller skryta om det då? om jag verkligen ville göra en sån operation skulle jag bara göra de om jag va 110% säker, men jag skulle inte skryta om de, visst kanske skulle synas men då skulle folk få fråga om det ist.
men kissie är ju dum, hon säger ju att hon är snyggast & bäst osvosv, varför måste hon operera sig då? hm

jag tror att om kissie verkligenverkligen vill ha pattarna till det som hon säger att hon vill, så skulle hon nog va tyst om operationen, eller ja, om hon verkligen skulle må bra av de skulle hon nog inte prata om de som hon gör, HAHA. jag skrev konstigt, men jag fattar iaf ^^

ja min åsikt om de dääära iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0