LYCKA

på riktigt, hängde med & sov hos Kattis igår, och när hon hade somnat så kunde jag klämma fram en TÅR! jag bara låg och tänkte så vissa saker som har hänt under det senaste året bara, och sen vart jag blöt i ena ögat :) inte sån tår som rinner ner för kinden, men typ en halv sån iaf! bättringvägen?
De går inte att beskriva hur mycket jag saknar gråten haha!
Det är så himla mycket skönare att kunna gråta när de händer nånting än att hålla det inne,
visst för mig har det varit så att de gör ondare i mig när jag gråter än inte gör de, men jag kommer fortare över nånting och det känns mycket skönare efter jag gråtit.
Det är fan snart 3 år sen jag grät på riktigt.
och de här blir som ett emo inlägg, men inte så menat, de är nog bara jag som fattar. :p

Nu kom världens sötaste kattis med en bagge! så jävla sweet, tacka kattis för maten amen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0