man kan inte spela på trasiga strängar

rubriken är mest tillägnad till spotify, som jag säkert aldrig kommer kunna fixa till datan igen.. </3 höh, life goes on
-
31/01-2010
idag vaknade med en grym känsla, tror det är för att sommaren verkligen närmar sig för varje sekund.
- fast det är ju ett tag kvar ^^
precis hela vinter har mest bara haft deprimerade dagar, men kanske börjar vända nu? vem vet? inte jag.
idag känns det tillochmed kul att städa eller nånting, jag är knäpp.
gick och satte mig i köket nyss också, för jag kände för det.
Det ända som skulle kunna fattas idag är;
sommar & kärleken, om jag hade haft de så hade jag fan kunnat säga; - welcome to the good life. haha =)
 HAHA! är jag inte söt?
-

även på botten, - sluta aldrig tro

Kommentarer
Postat av: moehoe

åh, sötprupp! <3

2010-01-31 @ 21:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0