posetivt;

om jag ska vara ärlig så vet jag inte hur de ordet stavas påriktigt.

MEN;
jag va helt säker på att  jag skrv in rätt lösen hela tiden till msn, jag måste vara helt körd i huvudet..
men jag hade skrivit fel hela tiden, & jag kan fortfarande inte tänka mig att jag har de lösen jag har.
hållde på ett jävla tag så när jag väl testade andra ord för 34567654 gången så kom jag in, jag tror jag vart kär eller nånting. så nu måste jag logga in på msn hela tiden, awesome feeling

sen chrille, nicklas, marina, malin, robin & cilia! =)
jag och malin gick på stan, sen drog vi ti odensala, sen stan, hon valla, jag duscha, äta, jävlas me msn, sen kom marinus, sen grabbarna oss, film i odensala och godissåklart somfan, sen kom de ingen buss och då skulle ändå chrill hem så han skjutsade oss ti torvallus, sen kom cilia också.

nu måste jag logga in på msn igen. hähä

KRAMELIKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0