positivt;

jag är inte den ända som har träningsverk idag! wihu, bror lånade min cross ( JA, jag har en cross - men kört den max 2 ggr) utan spikdäck, de första han sa när han kom hem va, FYFAN ALLTSÅ. haha, så går de nog utan taggisdäck.
-
dunkat, sjungit & glidit runt i bilen ha vi gjort idag också.
föresten tror jag att jag har magsår?
annars så har idag har varit en bra dag.


min kära bror till höger.
varför träffar jag inte mina syskon för? jag suger
men man kan inte alltid få allt serverat på silverfat, imorn
ska jag träffa dom.
åker inte härifrån innan.
-
nu skicka dennis en länk på en grej han vill att jag ska skissa, gudomligt att han vill att jag ska trixa hans tattoo.
vi är knäpp, sitter vid varsin dator, varsin sida av soffan men pratar inte utan skriver på msn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0