-

jag är lite fundersam nu.

idag va jag först på skolan, sen vart de möte.
efter de skulle jag egentligen gå på någon mässa, men då ringde Anita & hade gjort våfflor.
då drog jag ju dit ist & stannade där tills 4, efter ett tag vart de våfflor här med.
jennifer+kattis+våfflor&mig=bra.
fasst jag tog mig en baggis ist, jag är inte så mycket för våfflor, de är inte äckligt & så men.
sen har vi bara segast & så, ligger & myser framför tvn bara, "på ett ungefär då".
inget smink heller, så skönt är de. mina kläder som jag beställde har kommit idag med, synd att dom är 10 mil härifrån bara.
nathalie ska faktiskt stanna i stan den här helgen, vi har smitt lite planer & de kommer nog bli hur kul som helst, va ett tag sen hon stanna i östersund över en helg nu så. :)
föresten, vilken * skit telefon jag har just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0