är jag dum eller är jag dum

ni skulle ha hört alla kommentarer jag fick lyssna på mellan kl 8 & 10! HAHA
idag har jag kört  åkt bakom 4hjuling, målat nagel-lack på 8 händer.
ätit awesome mat, köpt hårfärg, spelat massa me kort & wii.
skulle följa me mama&andreas till stan en sväng & sen till fåker på middag hos andreas syster,
men jag stannade hemma med syskonen ist.
sett melodifestivalen, bakat scones, busat me diezel.
nu sitter jag & ser skräckfilm med mamma&wiking.
det här lovet har gått så j*vla fort.
har inte haft någon strömm på mobilen på 4 eller 5 dygn, och jag tänkte inte ens på det föränn jag såg att jag hade haft med mig laddaren hela tiden, ha-ha. - men va gör väll de om hundra år? & vad gör de ens nu..
vi ha kört skoter, 4hjuling & grejer bakom, grillat, ätit god mat & massa candy!
sett rekord många filmer på en dag,(tror jag) 6 st eller 7 va de, och då va alla mellan 1h 30 min - 2h & några min förutom en som bara va typ en halvtimme.
nu ska vi asgarva vidare

Kommentarer
Postat av: jennifer

jagvilldammsuga nnu ;)

2010-03-14 @ 17:29:13
URL: http://www.jenfajempa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0