eller kanske?

de är galet alltihopa, att de ser ut som de gör, eller att min kropp mår som den gör.
välförtjänat är det ju i vilket fall.
de kom lite hammarstrands bor igår också, min släkto roberto, hans tjej & vänner.
+ nicklas och nån fler, men ändå från hammarstrand.
de va iaf riktigt kul.
& när gassan skulle lämna mig&jen för paradise krille, vem gör de liksom? okej, alla.
i vilket fall som helst så glömde han logga ut från face, FINALLY!
så jag & jen "faceraped'ade" den lite, & jag är absolut inte säker på hur de ordet stavas.
som jennifer sa nyss; Gud, vad jag ser fram-emot att städa. (ett till osäkert ord för mig.)
men vissa saker måste man göra i livet, hur tråkiga saker än kan vara.
så nu ska nathalie nog börja, hon menar, så de blir överstökat någongång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0