любов към хората в моя свят ♥

kom nyss in för en stund sen efter att ha haft en liten "nattis stund" - en stund för mig själv med andra ord.
jag drog ner till badhusparken, alldeles för mig själv & samlade tankarna lite.
in a good way.
jag börjar trivas med mig själv, det är stort.
när jag va påväg ner så började jag gruva mig för jag gatt vara hemma till desprate,
men sen kom jag ihåg vad min minsting sa till mig förut, om jag jag måste ta de lungt & behöver inte stressa på mycket.
& egentligen, varför måste jag ha så brottom hela tiden?
så jag fortsatte, kastade stenar på isen (kastade bort saker från det förflutna?)
gick på en brygga för första gången i år, gick lite framm&tillbaka.
de va så fint, värsta romantic.
& guess what? jag kom hem i näratillperfekt tid innan de började. ♥


Idag mötte jag först upp faster på bt & hämtade brädan, kl 8 imorse.
sen gick jag till skolan.
när jag kom hem skulle herr nyman åka nästan precis, så hann inte träffa han idag, trist.
sen kom malin, och jag gjorde rastapasta flätor på henne.
vi såg tv & drack te, sen vart de time for time som de brukar kunna bli ibland.
efter det gick vi in på clas olsson, bara för skojjs skull sådär.
sen gick vi till en bänk i badhusparken & pratade gamla minnen. jag saknar.
tänk om man kunde hoppa tillbaka i tiden, bara för en liten stund.
vi drog till frösön & hämtade henne dator & så hos hennes simon.
sen efter b-parken på vägen hem gick vi skilda vägar, tack för idag malin. :)
kattis kom till mig&jenn och vi har käkat och vandrat på stan & blaa,. jag orkar fan inte skriva mer nu :)
hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Johan Nyman

En annan dag Nathalie :)

2010-03-16 @ 21:58:17
URL: http://johanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0