beställde lite kläder idag. :)

lite surt va de ju för bhn fanns inte i min storlek i svart, så fick bli vit, och trosan fanns inte heller i min storlek i röd/rosa så fick blui så där men aja.

igår; åt vi god mat, bastade & sprang i snön. sen igår natt så låg jag & syster och kollade på the blind side, den va så rörande och super bra. :)
Imorse; bakade jag & syster scones till frukost, dom va jätte söta. och goda, & föresten så hann vi ju inte se klart filmen igår-natt så vi kollade klart på den och åt scones. nu sitter jag och mamma och kolla/rensar gamla&jätte gamla kort, mys. sen ska vi äta kyckling-nånting med pitabröd och grönsaker, kan nog bli gott. vi har en liten mor&dotter tid nu, mammas pojkvän har åkt på extra utbildning i borlänge och syskonen är där borta på ragunda nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0