ett stort litet hej

fick stanna kvar hos mamma både idag & imorgon.
vi har lite mor&dotter tid.
det är härligt. hon har hjälpt mig hittat svaren på provet jag ska göra på ons,
Hon sitter & pluggar åt mig och jag kikar på tv, men de är så de ska vara ibland ju.
hon tycker de är kul också, så varför inte? :)
& imorgon ska vi plugga ännu mera! fasst då blir de nog jag som får visa henne hur man ska göra.
vet inte om hon ens vet vad excel är för ngnt.
Min mamma är rolig att umgås med, hon är som en vän för mig ibland (på ett bra sätt alltså).

jag har helt vänt på dygnet, blir trött tidigt och vaknat tidigt så de är ju super bra ju!
jag är stolt över dig nathalie.
nu ska jag lägga mig & kika på någon film, får se hur länge jag kan hålla mig vaken.
nattinatti!


Kommentarer
Postat av: Johan Nyman

Härligt Nathalie! Kämpa på :)

2010-03-22 @ 23:04:01
Postat av: maalin

men kom hem nu.. :(

2010-03-23 @ 07:58:47
URL: http://blondamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0