♥ family first

jag försöker ju hjälpa mamma så gott jag kan när jag är hos henne,
så för en stund sen när jag skulle få minstingen att borsta tänderna..
ja, och när jag ska hjälpa honom med saker han helst står över kallar han mig mamma.
när jag sa att nu måste vi verkligen gå & borta dom innan du somnar, så säger han;
mamma, de där är FULA ORD. & vi försöker alltid övertala han om att han inte ska säga fula ord (svära osv.)
då ska han byta sig framm, så jag fick såklart bära honom, sen när vi väl kom fram satte han sig tvär vrong & bara snacka skit, sa några ord sen började han prata om någonting annat.
om ni bara visste hur han får till de alltså, han får alltid mig att as garva. :)
jag har seriöst glömmt bort hur man somnar.
& föresten.
de är ganska jobbigt när någonting finns i min hjärna precis hela tiden, första jag tänker på när jag vaknar & sista jag tänker på innan jag somnar, de har varit så himla länge nu också.
-
jag lyckades verkligen att laga mat idag, jag är så stolt!
fasst nu är jag så jävla mätt att jag vet inte vad jag ska göra, de suger på ett super sett.
& från &med imorgon kommer alla dagar säkert vara skit till 2 veckor framöver.
jag hatar att se någon må så himla dåligt, speciellt när de är över något man inte kan rå för att bära inom sig, något som kommer med massa skit bara. men de är bara att se de positiva i de negitiva & bita ihop, sen som en nära sa till mig; du har inget val, de är bara att ta tjuren i hornen & göra de bästa utav situationen. och de är sant.

possposs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0