hej

åkte in till stan me mamma vid 11, tog en cappuccino hos mig vid 12, mamma skulle va på sjukan 1, & tyckte inte jag skulle med utan stanna och diska ist & bla bla bla bla, bullshittt. i know why/the truth

hann inte på graven den här helgen heller..

idag har jag hänka bort på polis station och mobic, sen ätit, sen kom Ida igen, & vi har mest bara myst framför tvn, vi gick & köpte godis & ballerina kladdkaka med, mums! :) men stackars min mage nu, den fick så mycket att den kommer snart sprängas & jag fick ont i huvudet.

sen hänkade jag me jennifer på hemköp, ida också en liten bit innan bussen kom. :)
&/OCH! de är ju 15 årsgräns på energi drycker där, så jag köpte 4 st! ( mitt tur nr, & 4 för 20 kr )
behövde fan inte visa legg, men jag är så stolt över att jag äntligen har ett så jag slängde fram de ändå.
- annars va de ju ingen mening jag köpte dom där energidryckerna.
jag ska fan på skolan imorn, nu är jag frisk.

possposs. föresten 4 är mitt tur nr för att vi är 4 syskon i min family & när jag blir stor ska jag ha en man & 2 barn så då blir vi 4. HI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0