i do wanna feel what love is

igår kom Malin & Simon  och käka korv & åkte madrass bakom nya fyrhjulingen.
sen fick jag minstingen att köra för första gången i sitt liv.
sen vart de film & kort natt.
sen vart de good night.

innan de va jag hos mamma & tog hand och hjälpte henne med lite saker och så. ♥
idag
vart de skoter dag, jag körde så långt jag bara orkade iaf, och resten åkte jag pulka.
sen vart de dusch & lunch, för en stund sen vart de middag
& innan de såg jag & småbröderna på bröderna lejonhjärta, den va faktiskt inte lika hemsk som jag tyckte den va då jag va mindre än vad jag är nu.
sen lär de väll bli fyrhjuling igen,.
& idag fyller min, mina syskon & mina kusiners morfar/farfar 69 år. ♥
på den vägen då man bara kan gå frammåt genom att hoppas&låtsas är inte rolig hur man än väljer att gå.

Kommentarer
Postat av: jennifer

kom ihåg dammsugare ;D

2010-03-13 @ 22:01:58
URL: http://www.jenfajempa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0