jag är så glaaaad idaaaag

ja!
jag & jennifer har invigit asfalten idag, de va skönt att ta sig en pronenix.
jag får ju världens jävla vårkänslor ju. :)
bahuuula!
efter den promenadstunden kom iza & vicky förbi oss,
vi såg på spårlöst försvunnen, & fyfan i nånting vad jag ryser när människorna äntligen får träffa sina föräldrar.
åh. ♥
jag tror jag har nå fel i benen, igår hade jag först "tränings verk" i ena under benet, sen över benet.
&idag samma sak, först under benet, sen över benet, fasst på andra benet.
igår vart jag lite rädd för jag trodde de va växtverk, så jag skulle få ett ben som va jätte långt & ett kort.
undra hur de skulle ha sett ut?



imorgon ska herr nyman till stan! :D värsta nice.
sen ska jag möta upp faster som tar me min bräda till stan.
sen ska jag fläta malinas hår.
& sen ska jag actually på skolan också.
lät som jag är värsta skolkaren, men de är jag inte.


Kommentarer
Postat av: Johan Nyman

Vi kanske träffs! :)

2010-03-15 @ 23:23:22
URL: http://johanyman.blogg.se/
Postat av: jennifer

tööööööönt<3333333333333

2010-03-16 @ 21:46:33
URL: http://www.jenfajempa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0