jag har världens bästa syster.

jag är över trött & över mätt,
Torsdag från kl 16.50, till nu.
jag gick & mötte upp henne på bt, över 20 min innan bussen kom.
hon skrev till mig innan att alla på bussen satt & käka candy & att hon ångrar att hon inte köpte med något,
så då köpte jag 1 kg åt henne.
sen gick vi hem & värmde chicken, me nån fyllning och krocketter & sånt där som de kan va ibland, efter de gick vi på promenad runt badhusparken, de va såå mysigt, vi pratade om allt möjligt & stöttade varandra till 120%.

sen efter iaf runt 2 timmar senare gick vi hem, spelade kort, åt paj, vaniljsås, jordgubbar & godis. och efter en stund såg vi filmerna; Astro boy & Percy Jacksson and the Olympians the lightning Thief. Vid halv 1 la vi oss i sängen & kollade på gamla kort & surrade så länge vi orkade.
Fredag;
En tjej som alltid får mig på toppenhumör mötte vi upp på stan, efter de drog vi till akuten en snabbis & sen på easten palace och käka nå så otroligt mycket mat att jag svär på allt, att jag fortfarande är så mätt att jag mår skit illa, förstår inte, hur mycket fick jag i mig egentligen?
efter de va vi barnvakt en stund till hennes söta barn, som är så himla söt! vi skulle kunnat vart barnvakt hela dagen lång, både rebecka&jag älskar barn.
Efter massa framm&tillbaka på stan så skulle min babysister ta hål i öronen som hon fick presentkort från mig när hon fyllde år. kära gud, jag har fortfarande skit ont i mina fötter, aja vart va jag?
efter de gick vi & köpte massa örhängen, & bara för att min syster är så söt köpte jag ett par till henne med, + 1 tröja & 1 nagel-lack. plus att hon fick en jacka, ett par skor & grejer av mig som jag typ använt 1 gång. efter stan gick vi till Anita på kaffe osv.
sen gick vi hem & tog de lungt en stund sen så fick jag adrenalinkick & frog med till hammarn, vi har sett på så ska de låta & Alice in wonderland.

de här dygnet har varit perfa för oss, de går inte att beskriva för de är bara hon & jag som ser de från våran lilla sida. <3

flera personer undrade om vi va tvillingar, värsta kul! :)
Föresten, idag fick jag veta att jag är med i en av sveriges största släkt.
men hur * kan de gå till? jag som alltid har tyckt att, eller aja skit samma kom på en sak nu.
men -


Kommentarer
Postat av: moa

gaaaaah va mysigt! :) nu saknar jag mina systrar änny mera! <3

2010-03-22 @ 20:58:52
URL: http://moehoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0