kom tillbaka

ja hallå.
haha ja, precis när vi skulle börja gå till bussen till stan imorse så kom vi på att jag inte hade nycklarna till lägenheten, awesome!vi hittade dom fan inte heller, jag testade ringa jennifer, men hon svarade inte.
så tillslut fick jag skjuts till bussen och åka ändå. Bussen kom till stan en timme innan jag började,
(men jag drygade ut en stund på skolan med lärarna så jag fick bara vänta en halvtimme.)
sen kom jag på att jag snart inte skulle ha strömm på varken telefonen eller datan, awesome igen.
(så jag kunde ladda telefonen via datan) jag drog från skolan för att dra me nästa buss hem till mamma så jag skulle slippa vänta flera timmar, eftersom jag ändå inte skulle få tag på någon.
då vart jag less eftersom jag skulle dansa me malin ikv, & hon är ju i åre till någon tid, sen ska jag äta våfflor & ha möte i stan imorgon. men sen så va ju jennifer istan, överlycklig tjej på ett ungefär.
fasst de segaste är att jag inte tog med all god mat jag skulle ha me mig från mamma.
så nu måste jag nog dra & handla snart om jag orkar såklart. :)
men jag kunde ju inte veta att jag kunde ha kunnat tagit me mig maten, shit happens.

men nu har jag duschat med inpackning, gjort ansiktsmask & porplåster och sånt därnt.
nu vill jag bara ta de lungt hela kvällen, vart ingen dans, så jag ska bara se massa filmer & äta jordgubbar
+ längta till älskade sommaren såklart.
nu har min film laddas klart så hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0