tjenaa! jag sjunger i duschen.

Inatt nångång kommer Marina & sover över, första gången någon sover över hos mig sen jag flyttade till den här lägenheten, haha.
hon ska få se bröderna lejonhjärta med mig, jag vill ej se den själv. :)

& idag har jag tvättat kläder & sängkläderna, älskar nytvättade sängkläder!
& de är så skönt när man försrysit sig på ett ungefär och hoppar in i duschen, sen nytvättate mjukiskläder som är jätte varmaa! <3

idag vaknade jag vid 10, sen drog jag på ett minimöte på skolan halv 1.
sen gick jag hem & pluggade och tvättade och sen komm Malina.
sen lånade hon ugnen lite, sen srog vi på time, (time for time), sen drog vi & dansa, sen drog vi & gick ner me kära kusin Emma & sanna ner till stan sen gick vi skilda vägar, sen har jag bara duschat & varit laat.
jag har ont i ryggen också.

"& sen så.. & sen gjorde jag de.. & sen ha jag.. & sen blablablabla.."

- nathalie

Kommentarer
Postat av: Emma

det var roligt att få träffa dig igår :) blir ju långt mellan gångerna! <3

2010-03-04 @ 16:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0