hej

de är frågestund på malins blogg, nerrå
jorå. men jag vet inte vad jag ska fråga, hmm

nu är de ju lov, undra vad man ska hitta på? de är ju så tråkigt väder.
än så länge har jag iaf hunnit varit en cowgirl, på halloween.
min telefon har slutat fungerar i fredags när man behövde den som mest typ, skärmen slutade fungera så jag kunde inte se vem som ringde eller vad jag fick för sms.
jag har hunnit fått en ny telefon, haft filmkvällar, haft halloween middag med släktis.
övningskört, fått en födelsedags present av favvofaster i efterskott., och malin med.

sen får vi se, jag kanske hinner med en tattoo också de märks :)

föresten har jag haft ett år med min tattis nu,  igår tror jag de va tillochmed! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0