ryggvärk

okej, jag läste inlägget ändå, de blev lite missförstånd.
kattis ringde och hörde hur de va med mig, hon tyckte synd om mig som hade varit hos tandläkaren.
vilken jag inte har varit, hehe! hon är så omtänktsam hon.

lillebror fick stanna hos mig idag, hatar att vara ensam.
och nu är mamma påväg till umeå, så får hoppas de går vägen, hon blir där tills nästa fredag.

&imorgon har dagis stängt, så jag blir barnvakt då = ingen skola.
men min dator har väl ändå inte blivit klar än, sen tar jag mig inte till bussen som går halv 7, när jag är 5 km från den.

jag måste instalera alla pogramm jag änvänder i skolan på pappas dator med, men den verkar inte tycka om mig så jag vet inte om jag vågar.

hur som helst ska jag dra och göra lunch till mig och brorsan nu, eller nånting.


föresten så saknar jag stan, vara sambo med jennifer och allt där till.
om jag nu får lägenheten till jul, hur ska jag klara av att bo ensam? hatar att vara själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0